Klachtenprocedure

Klachtenprocedures:

Lees de klachtenprocedures van Woonpalet goed. Als u een klacht heeft zet deze in een brief en lever deze bij voorkeur persoonlijk af bij de receptie van de woningcorporatie Vergeet niet bij de woningcorporatie om een ontvangstbevestiging te vragen.

Mocht u er met Woonpalet niet uitkomen en het niet lukt om in goed overleg tot een oplossing te komen, dan wijzen wij u op de mogelijkheid van de onafhankelijke Klachtenadviescommissie. U kunt het geschil daar dan laten beoordelen. Deze klachtenadviescommissie werkt voor Woonpalet en voor vier collega-corporaties van de Noordwest Veluwe.

Meer informatie over deze onafhankelijke Klachtenadviescommissie vindt u in deze: Folder

Als u het wilt kunt u ook een kopie van de klacht naar HBZ sturen. Het bestuur van de HBZ heeft regelmatig overleg met Woonpalet en als uw klacht ook na bemiddeling van de Klachtenadviescommissie niet gehoord wordt kunnen wij navraag bij Woonpalet doen om alsnog uw klacht naar tevredenheid proberen op te lossen.

info@huurdersbelangenzeewolde.nl

HBZ, Postbus 63
3890 AB ZEEWOLDE